Sunday, August 22, 2010

Jumpe lagiii,,;)

Semalam 21 ogos,,jmpe lagi sidia,,si gula aty,,suke sangt tp time jmpe je,dah pas2 kedegang,,gado lagi,,,hahha sengal x kiteowang aku pn xtau la nape n aku,,die dah ckup smpurna dah tp,aku je yg xtau nk bersyukur,lambt la nk kawin lau dah kawin kan senang hehehhehe,,lau gado,,cuit2 sikit dah xjadi gado,hahahha
ok x strategi aku,
tp aku sayang kat die tp aku slalo marah die,kdg2 sian gle kat die,aku mcm xormat die je,tp jauh dlam sudut aty aku aku nk wat die cm2,tp aku sndiri xtau nape ngan aku sendri,hehhe
Nape ekh???
korang ada jawapn,,kak nurul nape n aku ni,hehhehe
ada masa sayang ada masa benci,ada masa iburkan aty ada masa nyakitkan aty ,,hehhe,mcm2 ada tp kiteowang stil bertahan dah dekat 4tahun dah,xda rasa benci pn wlpn ada yg x berkenan kat aty,emmm.
aku slalo doa lau betol si dia jodoh aku,,aku mntak sangat tuhan dekat kan ngan aku,tp lau die bukan untuk aku,jauh kan die dr aku dengan cara yang baik,,ermm.mgkin ada yang lebih baik dari aku untuk die,,lau aku bukan dijodohkan utuk die,aku sentiasa doakan kebahagiaan n kejayaan untuk dia,sape yang xsuke orng yg kite sayang berjaya,,hehhe macm mak doa kan anak,,macm 2 la  doa aku untuk si dia,,:)
best x aku.,wlpn kdg2 aku ni wat orng menyampah je..,hehhe,,yang pasti xkan ada orng len yang sma n sanggp wat mcm sidia wat..hehhhe
leh kogsi masalah same2 walpn kdg2 pentingkan diri,hehhe
leh ngis sama2,leh time kisah silam aku kisah burk aku,sume leh,,hehhe syang sangt kat si dia,,
hhehhe sayang sangt kt awak abang,,hehehhe,,kite mntak maap la kat awak,,xtau nk luah cmne arap2 awak bace blog sy ,,hehheh:)


gula Aty,,:)

No comments:

Post a Comment