Monday, August 23, 2010

Apa Kau Aku Rasa



Alangkah bahagia lau time aku ngok jam,masa n keadaan sume terberhenti,,xdala aku serabut nk pk sume benda,mengalah kn PM..ermm,kalau betol2 berhenti masa n keadaan 2 menunjukan samada aku yang dah terhenti nadi ku ataupun dunia ini dah tamat kehidupan nya.Kadang2 bile pikirkan waktu mendatang takot gak,ele pk waktu skang pn dah xtentu arah nk pk akan datang,Dunia,,kadang2 sangt bahagia seperti makan GCB kat McD time bulan pose,ya allah nikmatnye hidup..hahhaha pas2 kedebab-bommm,,kene panah petir,ermm.tp 2 sume kehidupan dunia je,tp orang xtau ape aku rasa,:).banyak tol benda yang tersirat sebenar.tp xboleh nak di surat kan,melainkan org sekarang nak bagi surat o kad raya y boleh org paham baru benda yang tersirat leh jadi tersurat,

kadang2 ape yang kau rasa xsama ngan aku rasa,n aku rasa xsama ngan kau rasa,nape ek.tuhan xjadi suma orang boleh rasa sama je ngan orang len,xda la jadinye perselisihan paham dan xmemahami.mgkin ada hikmah disebalik ketentuan NYA,tapi aku masih xtau n kenapa n sebb apa aku macm ni,aku nak sangt rasa apa ko rasa sebenarnye o sebenarnya aku tau ape kau rasa cuma aku yang xmau rasa,,(betol ke ayat ni)
ha 2 la pasal nye,,lau la rasa n perasaan 2 kite leh rasa macm mkn kuah kacang ngan sate time pagi raya mesti best,hehhe:).tp kau kedekut xmau bagi aku rasa sume 2.

Bila pk2 kan alik pk rasa time raya lagi syok tp xsmpi aty lak nk ngok sume benda yang ada kat depan mata,ada yang berpenat lelah nk cari wit lebih time raya.2 pn aku xleh nak rasa perasaan org 2 yang aku tau .die sangt bersunggh wat keje 2,kenapa sume xleh aku rasa,nape nk smpan dalam aty sorang2,ermm
Yang Maha Kuasa je tau ape sebenrnye sesuatu kejadian,hukum dunia ada yang kat atas ada yang kat bawah.tp kenapa dia je yang mesti ada kat bawah,bagi lah die peluang untuk ada kat atas,bagi la die keadilan idup didunia semasa masih ada umur nya,beri lah dia rasa keseronokan seperti melahirkan anak sulung pada ketika itu.xpn keseronokan ketika die 1st time dapt baju raya zaman kecilnya,tp aku leh jamin yang die xda zaman kecil seperti rakan sperjuangan yang len.ermm
sedang yang len bermen die leka untuk membuat kerja yang tidaksepatut yang dilakukan oleh kanak2 yang umur sedemikian,tp apakan daya bila tuhan dah tulis takdir idup sesorang maka ia akan bergerak seperti yang dtulis tanpa henti.,,itulah kuasa tuhan yang lagi hebat dari kuasa power rangers,hehheh:)

aku hanya mintak sikit rasa dari dia,aku xmntak lebih ,itupn aku xtau lau aku leh rasa ape die dan kau rasa,erm kdg2 dunia xadil sangt,tp tuhan lagi mengetahui,aku xlboleh hukum n wat keputusan mcm 2.yang pasti aku tau ape yang die rasa tp aku xtau ape kau rasa,dalam aty aku ada dia,n aku hanya pk die,kau pn ada dalm aty aku tp xsetanding die dalam aty aku.sebb 2 aku dapt rasa  wlpn sikit berbanding kau.mgkin darah die mengalir dalm badan aku,2 yang membuat aty aku lebih kepada dia...tetttttt:)


No comments:

Post a Comment